streda 3. apríla 2013

Huf

"My naozaj píšeme písomku ?"

Normálne , že neviem čo Vám mám písať. Som naozaj unavená z písomiek - 1. deň po prázdninách a písali sme 3 veľké písomky.Konečne som sa s maminou dohodla o vstávaní do školy.Hurá , konečne ma nemusí budiť sestra ako keby som mala 7 rokov.Naozaj ma štve , že som dnes prišla zo školy zmaľovaná od temperiek... celý deň mám príšernú migrénu z nespánku a "tichej domácnosti".Nenávidím keď sa moja mama urazí - potom sme zlý všetci.  
+ tie blbé poznámky toho najblbšieho idiota z mojej triedy , ktorý si myslí , že je BOSS a je obyčajný HAJZEL ktorý nič NEVIE ! (je mi jedno či si to čítaš, cmuk ;* ).
Ešte sa s Vami chcem podeliť o fotku úžasného psíka (na starom blogu bol tiež) , síce spolužiačkinho , ktorý sa volá Djama (Džama) . Ak niekoho zaujíma rasa tak čistokrvný Hovawart (májú ich až 4 :D ).

No nie je dokonalý ?!
Ešte jedna nová "čačaná" vecička-nová DIY  spona do vlasov-očko.Je to trochu rozmazané ale prežijete to ,že ?
A nakoniec tá najúžasnejšia animka....
OH MY GOT SHE IS PERFECT *_*

Tiež ste si všimli , že tento článok je plný čísel ? :D
Zatiaľ ahoj . 
Raven S.^^




2 komentáre:

  1. Ten gif je veľmi dobrý, pozitívny. :) Robila si ho sama? A ohľadom písomiek , my budeme písať na budúci týždeň 3 , a to len z angličtiny! Dnes sme písali z hudobnej (namiesto Elly FItzgerald som dala Ellu Fitzpatrick, čo pri našej učiteľke znamená , že mám zrejme dvojku) - tento polrok sa nikto neteší na hudobnú, predtým sme počúvali hudbu a bola to v podstate voľná hodina. A na spone sa mi páči hlavne to oko ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie gif som sama nerobila-moje sú na úplne inej úrovni :D . Wow... máš toho naozaj moc ! No to ťa dokáže dosť nahnevať keď sa pomýliš len pár písmenami a je to v "čudu" .. Hej hej chápem aj my sme takú hudobnú mávali . No už sa to zmenilo. A ďakujem , aj mne sa páči to očko :)

    OdpovedaťOdstrániť