piatok 29. marca 2013

Welcome

Welcome to the new blog.

na začiatok si môžete pustiť pesničku a postupne čítať článok.
Tak a začneme.Vítam Vás na novej adrese blogu Littleraven. Už dlhšie som snívala o blogspote , a teraz  , keď sa na mňa každý vykašlal som si povedala , že je ten správny čas ("Som na dne. Hurá konečne sa mám od čoho odraziť!").Ešte celkom neviem narábať s novou technológiou, no aj tak som pyšná na to , že som urobila aké-také menu.Tento blog bude taký denníčkovský.Budem tu dávať outffity,zážitky,obrázky,inšpirácie,hudbu.Budem rada keď budete sledovať tento blog , a s radosťou komentovať.Ešte Vám chcem povedať k názvu , že je taký-divný.To si nevšímajte - odteraz ma mama volá kokosové kuriatko ! :3. Nie o blogu neviem a tak som jej prezývku "využila" a urobila som blog s takouto adresou.Dúfam , že Vám presun nevadí.Zatiaľ ahoj.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára