piatok 29. marca 2013

Wishlist - Spring

(Lól.)

Aj keď je nadpis o ničom , je to fu(c)k ;). Tak rada by som sem písala,písala a písala ale ja neviem o čom.Ale možno to je len dočasné - veď to poznáte nie je čas... Tak začnem blbo.
    Prvý si sem dám wishlist ktorý už nutne potrebujem lebo prichádza jar a mne sa kopia veci čo chcem.Bude to zložité - hlavne na peňaženku.


WISH

(nie je to nejak vábne naarandžované ale aj tak).
No z tohto obrázku je hneď jasné aká je moja obľúbená farba (kto je slepší tak metová :D ). Tak poďme si to rozobrať.
Silónky s potlačou-tie som mohla mať na narodeniny no vážne som nemala náladu nakupovať so sestrou (na čo som doplatila ) a tak som dostala len náušnice :/.
Hodinky-Jedny normálne klasické prosím! Keď som ich chcela na narodeniny tak som dostala neónovo-zelené gumové hodinky z čiňáku >.<
Taška (veľká)-z minulého leta (taktiež narodeniny) som dostala kabelku , no extra maličkú a so divnými vzormi . Je pekná no malá a nemá dizajn čo sa hodí ku všetkému .
Šaty s krajkou-videla som v C/A no boli mi malé.
Platformové tenisky-to najlepšie čo na jar môže byť ! Milujem hrubú podrážku na teniskách !
lak na nechty- mám 2 , a sestra mi svoje požičať nechce
Kraťasy-Najlepšie také rostrhané s cvokmi , tiež mám len 1 . Minulé leto som si stále brala sestrine no začala ma obviňovať z toho ,že sú  šedivé (možno som zato aj trošku mohla , milovala som ich a nosila som ich :D ) .

Tak čo , máme niečo podobné ? Viete kde kúpiť ? Raďte ! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára